Όπως συνήθως αυτόν τον καιρό μου κόλλησε ένα παλικάρι
Να τον βοηθήσω
Το γεγονός ότι η σήμανση δεν ήταν τονισμένη
να μην είναι ξεκάθαρο που ξεκινά που τελειώνει αν είναι διπλό χαραγμένη κλπ
είχε αποτέλεσμα να μην ξεκαθαρίζει την έννοια έπαιρνε τρεις και άλλοτε τέσσερεις
ερμηνείες
επειδή η πραγματική ερμηνεία δίνεται στον χώρο δηλαδή
βλέποντας ξεκαθαρίζεις τις περιπτώσεις
αν μπορεί να ισχύει η Α υπόθεση αν δεν? πας στην επόμενη την Β μέχρι να υπάρξει
αληθοφάνεια στην ερμηνεία
Ζήτησα από το παλικάρι να μου δώσει περιοχή τοπωνύμιο για να ψάξω τα σταθερά που θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιήσει ώστε να εχω έναν μπούσουλα
Το παλικαράκι έδωσε κάποια τοπωνυμία που δεν μπορούσα να αξιοποιήσω δεν κόλλαγε με
Την όλη υπόθεση
Επειδή είμαι λίγο ως πολύ μαλακός και όταν καταπιάνομαι με κάτι
πρέπει να τελειώσει τα πείρα στο κρανίο και με άπειρες ώρες έρευνας
κατέληξα σε ένα περιφερειακό σημείο
το ανέβασα και το πέρασα σε μήνυμα
με το ερώτημα αν έχει περάσει από εκεί και να μου συσχετίσει σε απόσταση
με την γραμμή που του έδωσα τον χώρο
η πρώτη αντίδραση είναι ότι το σημείο που του έδωσα δεν είναι στην περιοχή
ενδιαφέροντος καμία σχέση με τον χώρο
ξανακάνω το ερώτημα με μια δεύτερη γραμμή να μου εξήγηση πόσο κοντά
περνά αυτή η κατεύθυνση
Κώστα δεν έχει καμία σχέση με την ¨μακριά γαϊδούρα¨ (τυχαίο τοπωνύμιο)
τότε ζήτησα να μου βάλει πινέζα στο google maps τον χώρο για να μπορέσω
να το δουλέψω
τελικά ούτε φωνή ούτε ακρόαση σιγή ιχθύος και φυσικά καμία πινέζα
σχετικά με τον χώρο
περιμένοντας να ανταποκριθεί κάνοντας αρκετές αναλύσεις και συσχετισμούς στην σήμανση
ΕΔΩΣΕ…………………..!
Και τώρα το ερώτημα είναι από την στιγμή που υπάρχει
Άρνηση στον χώρο δεν είναι αυτός
Μπορώ να στείλω κάποιον τρίτο η να πάω μονός να το διαπιστώσω και αν
είναι να το ξεψειρίσω στην υγειά του????
Εσεις τι θα κάνατε στην θέση μου???
-
Θέλω την γνώμη σας???
Όταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!! -
Θέλω την γνώμη σας???
Τωρα ανοίγεις σοβαρό ζήτημα... κοίτα απο τη μία δε θα ήταν σωστό να πας σε δουλεια αλλου εν τη απουσία του γιατι αν γίνει μια στραβή για παράδειγμα και πέσετε μούρη με μούρη ή βγει η δουλειά τοτε θα κατηγορηθεις οτι ζητούσες σκόπιμα περισσότερες πληροφορίες προς όφελος σου κι εγω προσωπικά δε θα άφηνα κανεναν να χαλάσει το όνομα μου και την υπόλοιπη μου.. απο την άλλη όμως δε τα λεφτά ανήκουν σε αυτόν που θα καταφέρει ν τα βγάλει απο το χώμα το δικό του ονόμα θα γράψουν πανω και ειδικά αμα ειναι απο σημάδια που βρέθηκαν τυχαία και όχι οικογενειακή πληροφορία οτι τα εβαλε ο παππούς του για παράδειγμα.. σίγουρα θέλει αρκετή σκέψη εγω προσωπικά λογικά δε θα ασχολούμουν καν θα πήγαινα παρακάτω
-
Θέλω την γνώμη σας???
@fisher μά το πρόβλημα είναι ότι λέει δεν είναι αυτός ο χώρος που έχει τα σημάδια
Ισχυρίζεται ότι είμαστε αλλου για αλλού
Οπότε η περιοχή που έδειξα είναι κάτι άλλο και δεν τον αφορά και αυτονόητο είναι ότι δεν έχει και βλέψειςΌταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!! -
Θέλω την γνώμη σας???
@panasss Οταν ζηταμε βοηθεια πρεπει να ειμαστε ετοιμοι να μοιραστουμε χωρις πονηριες. Εκει ειναι λαθος ο τυπος. Η μονη δικαιολογια ειναι ο φοβος για το ριξιμο. Το ρισκο ομως πρεπει να το παρει.
Mark Twain — ‘Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.’
-
Θέλω την γνώμη σας???
Εγώ θα έλεγα ότι μάλλον είναι σε λάθος σημείο. Εκτός αν είναι κουτοπόνηρος και θέλει να θολώσει τά νερά και λέει ότι αυτό που λες δεν είναι στο σημείο ενδιαφέροντος. Όσο αφορά αυτό που λες να ασχοληθείς εσύ, εγώ θα τού έστελνα μύνημα με τίς προθέσεις μου για να δω την αντίδραση. Αλλά δεν θα πήγαινα επειδή κάποιος με έδειξε δύο τρία σημάδια και μου αραδιασε μια ιστορία. Εδώ με χάρτες βρήκαμε τα πάντα εκτός από το ποθούμενο. Εμείς οι Πόντιοι λέμε, πάτα απαν και φύγε, δηλαδή ξέχνα το.
-
Θέλω την γνώμη σας???
Ο/Η @xristos77 είπε στο Θέλω την γνώμη σας???:
Τωρα ανοίγεις σοβαρό ζήτημα... κοίτα απο τη μία δε θα ήταν σωστό να πας σε δουλεια αλλου εν τη απουσία του γιατι αν γίνει μια στραβή για παράδειγμα και πέσετε μούρη με μούρη ή βγει η δουλειά τοτε θα κατηγορηθεις οτι ζητούσες σκόπιμα περισσότερες πληροφορίες προς όφελος σου κι εγω προσωπικά δε θα άφηνα κανεναν να χαλάσει το όνομα μου και την υπόλοιπη μου.. απο την άλλη όμως δε τα λεφτά ανήκουν σε αυτόν που θα καταφέρει ν τα βγάλει απο το χώμα το δικό του ονόμα θα γράψουν πανω και ειδικά αμα ειναι απο σημάδια που βρέθηκαν τυχαία και όχι οικογενειακή πληροφορία οτι τα εβαλε ο παππούς του για παράδειγμα.. σίγουρα θέλει αρκετή σκέψη εγω προσωπικά λογικά δε θα ασχολούμουν καν θα πήγαινα παρακάτω
Χρήστο μάλλον δεν κατάλαβες το σκεπτικό
Ο άνθρωπος ζήτησε βοήθεια και το να επιμείνει πάει να πει ότι είναι ενήμερος στο που ζητά βοήθεια
Όταν λοιπόν δεν περπατά το θέμα και πρέπει να ανοίξει περισσότερο τα χαρτιά του
Το μετρά και λέει
Φιλέ σε ευχαριστώ αλλα δεν εχω εξουσιοδότηση από την παρέα μου να δώσω περιοχή
Σε ευχαριστώ για την προσπάθεια
Όταν όμως σε βάζει στο τρυπάκι και λέει πχ Λαμία και η εσύ το βρίσκεις Αλμυρό
Τότε δεν υπάρχει άλλοθι είναι αιχμάλωτος στο ψέμα και το ένα φέρνει το άλλο
Όταν λοιπόν είναι να πάρεις βοήθεια όλα καλά
Αλλα όταν σφίγγουν τα γάλατα τότε δεν σε σε ξερω δεν σε είδα
Που είναι ο σεβασμός και η αναγνώριση σε ατέλειωτες ώρες έρευνας
και συσχετισμών
αυτό είναι το παραπάνω και η πίκρα μετα λένε Κώστα δεν βοηθάς
ας φυλάξει τώρα κάποιους μήνες σκοπιά έτσι για να του περνά η ωραΌταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!! -
Θέλω την γνώμη σας???
Ο/Η @panasss είπε στο Θέλω την γνώμη σας???:
Ο/Η @xristos77 είπε στο Θέλω την γνώμη σας???:
Τωρα ανοίγεις σοβαρό ζήτημα... κοίτα απο τη μία δε θα ήταν σωστό να πας σε δουλεια αλλου εν τη απουσία του γιατι αν γίνει μια στραβή για παράδειγμα και πέσετε μούρη με μούρη ή βγει η δουλειά τοτε θα κατηγορηθεις οτι ζητούσες σκόπιμα περισσότερες πληροφορίες προς όφελος σου κι εγω προσωπικά δε θα άφηνα κανεναν να χαλάσει το όνομα μου και την υπόλοιπη μου.. απο την άλλη όμως δε τα λεφτά ανήκουν σε αυτόν που θα καταφέρει ν τα βγάλει απο το χώμα το δικό του ονόμα θα γράψουν πανω και ειδικά αμα ειναι απο σημάδια που βρέθηκαν τυχαία και όχι οικογενειακή πληροφορία οτι τα εβαλε ο παππούς του για παράδειγμα.. σίγουρα θέλει αρκετή σκέψη εγω προσωπικά λογικά δε θα ασχολούμουν καν θα πήγαινα παρακάτω
Χρήστο μάλλον δεν κατάλαβες το σκεπτικό
Ο άνθρωπος ζήτησε βοήθεια και το να επιμείνει πάει να πει ότι είναι ενήμερος στο που ζητά βοήθεια
Όταν λοιπόν δεν περπατά το θέμα και πρέπει να ανοίξει περισσότερο τα χαρτιά του
Το μετρά και λέει
Φιλέ σε ευχαριστώ αλλα δεν εχω εξουσιοδότηση από την παρέα μου να δώσω περιοχή
Σε ευχαριστώ για την προσπάθεια
Όταν όμως σε βάζει στο τρυπάκι και λέει πχ Λαμία και η εσύ το βρίσκεις Αλμυρό
Τότε δεν υπάρχει άλλοθι είναι αιχμάλωτος στο ψέμα και το ένα φέρνει το άλλο
Όταν λοιπόν είναι να πάρεις βοήθεια όλα καλά
Αλλα όταν σφίγγουν τα γάλατα τότε δεν σε σε ξερω δεν σε είδα
Που είναι ο σεβασμός και η αναγνώριση σε ατέλειωτες ώρες έρευνας
και συσχετισμών
αυτό είναι το παραπάνω και η πίκρα μετα λένε Κώστα δεν βοηθάς
ας φυλάξει τώρα κάποιους μήνες σκοπιά έτσι για να του περνά η ωραΝαι το πιο τίμιο θα ήταν να πει οτι δεν εχω εξουσιοδότηση απο τη παρέα και ολα Εντάξει απόλυτα σεβαστό.. απο κει και πέρα ο καθένας κατα την κρίση του
-
Θέλω την γνώμη σας???
Ο/Η @greek είπε στο Θέλω την γνώμη σας???:
Αλλά δεν θα πήγαινα επειδή κάποιος με έδειξε δύο τρία σημάδια και μου αραδιασε μια ιστορία.
Δεν είναι ότι πάσχω από δουλειές το έχω ξαναγράψει 4ρεις ζωές να είχα Πάλλη δεν θα προλάβαινα να τις φέρω βόλτα
είναι για το γαμωτο
Τα σημάδια μίλησαν και για εκεί που το δίνει είναι σίγουρα χρηματική
Υποθετικά θα μπορούσε τώρα που μιλάμε
να τα είχε στο παντελόνι που λένε
Τελικά φαίνεται πως δεν ήταν για εκείνον
Για να δούμε ποιανού το όνομα γράφει??? ποιός έχει ελεύθερο χρόνο να πάει μια βόλτα?Όταν είσαι γεννημένος να στηρίζεσαι σε δεκανίκια
Πάντα με δανεικές υπογραφές θα υπογράφεις!!! -
Θέλω την γνώμη σας???
@panasss Απο τη στιγμή που δεν ήταν φερεγγυος...και θέλησε να δοκιμάσει την τύχη του στην τράπουλα....ας πρόσεχε.... Τώρα η τράπουλα έχει ξανά μοιραστεί...
-
Θέλω την γνώμη σας???
Δώσε χρόνο! Απλά άφησε να περάσει! Και καποια στιγμή θα πας και θα κάνεις την δουλειά που πρέπει να κάνεις ! Με αυτό τον τρόπο δεν θα μπορεί να πεις κανείς τίποτα ,είχε τον χρόνο του ,αν είναι τυχερό θα τα πάρει αυτός σε αυτό το διάστημα, αλλά εάν έχει αποτύχει θα είναι τυχερό δικό σου!