Καλησπέρα στην παρέα,
Χτες καθώς σάρωνα μια αντάρτικη περιοχή στα Πιέρια, εντόπισα σε ένα σημείο 7 νομίσματα του 1912 όλα. Στο πρώτο σημείο υπήρχαν 5 νομίσματα (1 * 5 λεπτά 1912, 3 * 10 λεπτά 1912 και 1 * 20 λεπτά 1912). Στα 7 μέτρα παραπέρα από αυτό το σημείο βρήκα ακόμη 2 νομίσματα του 1912 και αυτά (1 * 5 λεπτα 1912 και 1 * 20 λεπτα 1912). Παρακάτω σας έχω τις φωτογραφίες. Υπάρχει καμία πιθανότητα να έπεσα επάνω σε σήμανση ή απλά τυχαίο γεγονός;







